Wyprzedaż urodzinowa: Zaoszczędź do 20% 🥳

Head Bootbag, torba na buty narciarskie, czarna

249 PLN
BLACK FRIDAY
HEAD
Torba na jedn? par? butów – z miejscem na kask lub akcesoria.. Czytaj więcej

  •  Gwarancja ceny
  •  Dostawa w ciągu 3-5 dni roboczych
  •  Darmowa dostawa od 499 zł

Nasi klienci nas kochają
    
Ponad 500 000 klientów od 2003 roku.

Head Bootbag, torba na buty narciarskie, czarna

HEAD Bootbag to funkcjonalna i wytrzyma?a torba, zaprojektowana do przenoszenia jednej pary butów narciarskich. Dzi?ki pojemno?ci 40 litrów, zmie?cisz równie? kask, r?kawice lub inne dodatki.

Wykonana z trwa?ego materia?u, skutecznie chroni zawarto?? przed uderzeniami i wilgoci?. Niska waga 500 g sprawia, ?e jest wygodna w transporcie.

Wymiary 40 × 40 × 25 cm u?atwiaj? przechowywanie w aucie lub torbie podró?nej. Idealny wybór dla ka?dego narciarza.

Specyfikacja:
Pojemno??: 1 para butów narciarskich
Dodatkowa przestrze?: Na kask lub akcesoria
Materia?: Wytrzyma?a tkanina
Obj?to??: 40 litrów
Wymiary: 40 × 40 × 25 cm
Waga: 500 g

Dostawa

Wysyłamy paczki za pośrednictwem firmy DPD.

Jeśli zamówisz przed godziną 18:00 w dni robocze, wysyłka nastąpi tego samego dnia, a Twoja paczka zazwyczaj dotrze w ciągu 2-4 dni roboczych.

Dla zamówień powyżej 499 PLN dostawa jest darmowa. W przypadku zamówień poniżej tej kwoty koszt dostawy do paczkomatu wynosi tylko 29 PLN.

Zwroty

Oto jak łatwo zwrócić paczkę do nas.

Jeśli żałujesz swojego zakupu, masz 14-dniowy okres na zwrot zgodnie z duńskim prawem. Upewnij się, że dołączysz numer zamówienia do paczki podczas zwracania.

Aby uzyskać etykietę zwrotną, kliknij tutaj: Znajdź etykietę zwrotną.

Koszt etykiety zwrotnej wynosi 29 PLN, który zostanie potrącony od kwoty zwracanych przedmiotów.

Prezenty świąteczne można zwracać do 5 stycznia.
Oferujemy gwarancję najniższej ceny na cały nasz asortyment, w tym również na ten produkt!

Zależy nam na tym, aby nasi klienci zawsze byli zadowoleni z zakupów u nas. Dlatego oferujemy konkurencyjne ceny, szybką dostawę oraz wyjątkowe doświadczenie obsługi klienta. Nasz robot cenowy monitoruje sklepy konkurencyjne zarówno w kraju, jak i za granicą, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Dzięki temu zawsze możemy dopasować ceny i zapewnić najlepszą ofertę.

Jeśli zdarzy się, że nasz robot cenowy przeoczył produkt dostępny gdzie indziej taniej, z przyjemnością dopasujemy cenę. Dokonujemy tego na podstawie całkowitej ceny produktu, którą znajdziesz w innym sklepie, wliczając w to koszty wysyłki.

Jak skorzystać z naszej gwarancji najniższej ceny:
Skontaktuj się z nami mailowo na info@skisport.pl lub zadzwoń pod numer +45 29 40 68 13.

Jeśli nasz dział obsługi klienta jest zamknięty, możesz także złożyć zamówienie na produkt i w polu komentarza wpisać "Gwarancja najniższej ceny + link do innego sklepu". Postaramy się zapewnić Ci produkt w odpowiedniej cenie, obciążając tylko za jego wartość.

Warunki:
Aby skorzystać z gwarancji najniższej ceny, należy spełnić kilka prostych warunków:

- Cena do porównania musi obejmować całkowity koszt produktu, w tym koszty wysyłki, duński VAT oraz ewentualne opłaty celne.
- Produkt musi być dostępny w innym sklepie w takim samym kolorze i rozmiarze.
Poznaj nas lepiej:

SkiSport to skandynawska firma, która swoje początki datuje na rok 2003, kiedy to otworzyliśmy nasz pierwszy sklep internetowy. Przez lata obsłużyliśmy ponad 500 000 klientów.

Dążymy do bycia liderem w sprzęcie narciarskim oraz odzieży outdoorowej, dlatego zawsze staramy się zapewniać doskonałą obsługę klienta oraz oferować dobre i przystępne cenowo produkty.

Obecnie nasz zespół liczy około 20 entuzjastów zimowych sportów.

Obsługa klienta Skisport.pl

Potrzebujesz wskazówek?

 info@skisport.pl
Przejdź do góry

Nasi klienci nas kochają
    
Ponad 500 000 klientów od 2003 roku.