Zwroty

Jeśli nie jesteś całkowicie zadowolony ze swojego zakupu, masz możliwość zwrócenia go w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia i otrzymania pełnego zwrotu lub wymiany.

Aby dokonać zwrotu, przedmiot musi być nieużywany i znajdować się w takim samym stanie, w jakim został dostarczony, oraz w oryginalnym opakowaniu.

Prosimy o odesłanie paczki do naszego magazynu pod adres: Damvej 114, 8471 Sabro, Dania.

Zwroty
Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwracanego przedmiotu skontaktujemy się z Tobą, aby poinformować o otrzymaniu zwrotu oraz o jego przetworzeniu.


Pytania dotyczące zwrotów?

Przedłużyliśmy termin zwrotu prezentów świątecznych zakupionych między 1 listopada a 23 grudnia. 

 
 
Zamówienia złożone w powyższym okresie można zwracać i wymieniać do 5 stycznia.

Ze względów na środowisko zdecydowaliśmy się nie dołączać etykiety zwrotnej do naszych paczek, dlatego będziesz musiał samodzielnie ją wydrukować. Jeśli nie masz drukarki, możesz opłacić etykietę zwrotną w najbliższym urzędzie pocztowym*. Pamiętaj, aby otrzymać numer przesyłki i potwierdzenie nadania paczki – to zabezpieczenie na wypadek problemów podczas transportu. *Wysyłka do: Skisport Damvej 114 8471 Sabro Dania

Rozpatrzymy Twoją skargę w rozsądnym terminie. Zazwyczaj zajmuje to mniej niż tydzień, jednak w przypadku bardziej skomplikowanych spraw może to potrwać dłużej. Na przykład, proces może się wydłużyć, jeśli będziemy musieli najpierw zamówić część zamienną. Będziemy Cię na bieżąco informować o postępach w rozpatrywaniu sprawy.

Jeśli użyjesz naszej etykiety zwrotnej, naliczymy opłatę w wysokości 69 PLN, która zostanie odjęta od zwracanej kwoty. Alternatywnie możesz wysłać paczkę samodzielnie na nasz adres: Skisport, Damvej 114, 8471 Sabro, Dania.

Kiedy zwracasz paczkę, zazwyczaj dotarcie jej do naszego magazynu zajmuje od 2 do 4 dni. Po jej otrzymaniu, sprawdzamy, czy przedmiot i cały zwrot są w porządku, zanim dokonamy zwrotu pieniędzy.

 

Staramy się przetwarzać wszystkie zwroty w ciągu 2-3 dni roboczych. Zwrot pieniędzy nastąpi natychmiast po potwierdzeniu zwrotu. W zależności od użytej metody płatności, środki mogą dotrzeć na Twoje konto w ciągu 1-2 dni roboczych.

Nie, niestety nie jest to możliwe. Wszystkie narty dostarczamy z zamontowanymi wiązaniami, a w większości przypadków również z ustawionymi wiązaniami. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszych warunkach handlowych.

Nasi klienci nas kochają
    
Ponad 500 000 klientów od 2003 roku.