Kurtki
Warstwa środkowa
Bielizna narciarska i skarpety narciarskie
Plus Size
Torby i plecaki
Kurtki
Zestawy narciarskieee
Warstwa środkowa
Bielizna narciarska i skarpety narciarskie
Sprzęt narciarski
Plus Size
Torby i plecaki
Zestawy narciarskieee
Warstwa środkowa
Bielizna narciarska i skarpety narciarskie
Elementy grzewcze
Bielizna narciarska i skarpety narciarskie
Plus Size
Wyprzedaż i oferty
Narty zjazdowe
Kije narciarskie
Kaski narciarskie
Sprzęt bezpieczeństwa
Narciarstwo biegowe
Wosk narciarski
Inne
Popularne
Okulary przeciwsłoneczne
Plecaki
Wyprzedaż i oferty
Jeśli zakupiłeś u nas przedmiot, który w okresie reklamacyjnym okazał się uszkodzony, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta przed odesłaniem przedmiotu do nas. Zawsze staramy się uprościć proces zarówno dla Ciebie, jak i dla nas, prowadząc wcześniejszy dialog na temat reklamacji.
Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem info@skisport.pl, podając następujące informacje:
Numer zamówienia
Który produkt jest przedmiotem reklamacji
Krótkie opisanie wady
Zdjęcia lub wideo przedstawiające wadę
Jeśli uznamy, że produkt jest wadliwy, zapewniamy darmową etykietę zwrotną. Pamiętaj jednak, aby zawsze uzyskać potwierdzenie nadania, ponieważ to Ty ponosisz odpowiedzialność za zwrot przedmiotu do nas.
Prosimy o zapoznanie się z poniższymi zasadami:
Reklamacje muszą być zgłaszane w odpowiednim czasie po zauważeniu wady lub po tym, jak wada powinna była zostać zauważona przy normalnym użytkowaniu produktu. Klient może złożyć reklamację pisemnie lub ustnie. Dwa lata po otrzymaniu zamówienia prawo do reklamacji wygasa zgodnie z duńską ustawą o sprzedaży towarów § 83 ust. 1, chyba że uzgodniono inaczej.
W zależności od oceny możesz otrzymać wymianę produktu, jego naprawę, zwrot pieniędzy lub obniżenie ceny. Rozwiązanie zależy od indywidualnej sytuacji i naszej oceny reklamacji - nie od Twoich preferencji. Wszystko to jest również uzależnione od uznania reklamacji za uzasadnioną.
Rozpatrujemy reklamacje we współpracy z naszymi dostawcami i odpowiadamy w "rozsądnym czasie" - zazwyczaj w ciągu 1 tygodnia, ale czas ten może się różnić w zależności od indywidualnej reklamacji.
Należy pamiętać, że gwarancja nie obejmuje normalnego zużycia ani innych wad, które użytkownik sam przewidział.
Jeśli reklamacja jest uzasadniona, pokryjemy koszty zwrotu wadliwego produktu. Więcej informacji na ten temat można uzyskać w naszym dziale obsługi klienta.
Jeśli okres gwarancji upłynął, niestety nie możemy pomóc. Zgodnie z duńskim prawem okres gwarancji wynosi 2 lata.
Nasi klienci nas kochają
Ponad 500 000 klientów od 2003 roku.