Wyprzedaż ochraniaczy pleców: Wiele modeli jest tańszych niż w Black Friday

Historia stojąca za Skisport.pl

Wszystko zaczęło się w 2000 roku

Skisport.pl to sklep internetowy dla miłośników narciarstwa, powstały na bazie duńskiego sklepu Skisport.dk.
Skisport.dk jest największym i najpopularniejszym duńskim portalem dla narciarzy i w sezonie zimowym odwiedza go co najmniej 3 000 000 użytkowników.

W naszych sklepach internetowych sprzedajemy różne rodzaje odzieży narciarskiej i sprzętu. Oferujemy również odzież przeciwdeszczową oraz ogólny sprzęt outdoorowy, dzięki czemu mamy produkty na każdą porę roku.

Naszym głównym obszarem działania jest jednak sezon zimowy, w szczególności miesiące związane z wyjazdami i aktywnością narciarską.

W Skisport.pl zawsze dbaliśmy o to, aby nasi pracownicy mieli dużą pasję do narciarstwa. Dzięki temu zapewniamy jak najszerszą wiedzę na temat narciarstwa i sprzętu.

Jesteśmy zespołem entuzjastów narciarstwa, którzy chętnie dzielą się swoją wiedzą. To jeden z powodów, dla których nasi klienci pozostają z nami od wielu lat.

Nasza misja

Od pierwszych dni Skisports wiele się zmieniło.
Rozwinęliśmy się tak bardzo, że nasze małe lokale zastąpiliśmy dużymi magazynami i biurami w Danii.
Stamtąd codziennie wysyłamy setki paczek do Skandynawii oraz pozostałych krajów Europy.

Naszą ambicją jest stać się liderem w zakresie odzieży narciarskiej, sprzętu narciarskiego i outdoorowego.
Zawsze stawiamy na doskonałą obsługę klienta, która pozostaje dla nas najważniejsza.
Dlatego możesz łatwo skontaktować się z naszym duńskim zespołem przez e-mail lub czat.

Co oferujemy:
- 100 procent gwarancji najlepszej ceny na wszystkie produkty
- Wielokrotnie nagradzana obsługa klienta

Zrównoważony rozwój jest kluczowy 🌱 🌍

Skisport.pl to coś więcej niż tylko sklep internetowy. Chociaż zawsze dążymy do prowadzenia dochodowego biznesu, chcemy również przyczynić się do ochrony zdrowego i zrównoważonego środowiska.

Dlatego robimy, co w naszej mocy, aby zminimalizować nasz wpływ na środowisko. Oznacza to, że w ciągu ostatnich dwóch lat zmniejszyliśmy nasze zużycie energii elektrycznej o 33%, zastępując tradycyjne oświetlenie nowoczesnymi lampami LED. Dzięki temu zmniejszyliśmy emisję CO2 o 18 ton rocznie.

Ponadto, o 50% zmniejszyliśmy zużycie papieru związanego z drukowaniem zamówień w magazynie. Zastąpiliśmy również nasz poprzedni samochód firmowy modelem KIA Ceed Hybrid.

To tylko kilka przykładów naszych działań na rzecz ochrony środowiska, i obiecujemy, że będziemy kontynuować te wysiłki w przyszłości.

Nasi klienci nas kochają
    
Ponad 500 000 klientów od 2003 roku.