Obsługa klienta

Czy potrzebujesz pomocy lub wskazówek? Na tej stronie znajdziesz wszystkie informacje dotyczące dostawy, zwrotów, wymiany i innych kwestii związanych z zakupami na skisport.pl. Wybierz odpowiednią kategorię poniżej lub sprawdź odpowiedzi w sekcji "Najczęściej zadawane pytania" na dole strony.

Nasz zespół obsługi klienta jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do czwartku w godzinach od 8:00 do 16:00, a w piątki do 15:30.



FAQ - Często zadawane pytania

Wszystkie informacje na temat zwrotów można znaleźć pod tym linkiem. Pamiętaj, aby postępować zgodnie z instrukcjami na stronie.

W razie jakichkolwiek problemów z realizacją zamówienia prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta pod numerem +45 87 30 06 34 lub adresem info@skisport.pl.

  Zadzwoń pod numer +45 87 30 06 34 tak szybko, jak to możliwe. Dołożymy wszelkich starań, aby wstrzymać wysyłkę, ale nie możemy niczego zagwarantować.

 
Jeśli zamówienie zostało już wysłane, masz 14-dniowe prawo do zwrotu i musisz zwrócić zamówienie w normalny sposób. Przeczytaj o zwrotach tutaj.

Zapoznaj się z naszą gwarancją ceny pod tym linkiem i skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta telefonicznie lub mailowo.

 Jeśli chcesz złożyć reklamację wadliwego produktu, możesz przeczytać więcej o reklamacjach pod tym linkiem. Pamiętaj, aby skontaktować się z nami PRZED odesłaniem do nas wadliwego produktu.

Niestety nie mamy fizycznego sklepu.

 
Jeśli nie masz pewności co do właściwego rozmiaru, radzimy zamówić kilka rozmiarów i zwrócić niewłaściwe.

Nasi klienci nas kochają
    
Ponad 500 000 klientów od 2003 roku.