Składając zamówienie na tej stronie, automatycznie akceptujesz poniższe warunki. Dlatego zalecamy uważne zapoznanie się z regulaminem przed zakupami u nas.
Czas dostawy
UWAGA - Należy pamiętać, że czasy dostaw są orientacyjne i są oparte na szacowanych terminach dostaw, które otrzymujemy od odpowiednich firm przewozowych. Może się zdarzyć, że niektóre pozycje są dostępne tylko na zamówienie i może to potrwać trochę dłużej. Dotyczy to zwłaszcza producentów zagranicznych. Poinformujemy Cię o przewidywanych terminach dostawy, gdy tylko będą one dostępne.
Zakup towarów
Po wybraniu żądanych produktów i umieszczeniu ich w koszyku zostaniesz poproszony o podanie danych osobowych, takich jak imię i nazwisko, adres i informacje o płatności. Po wykonaniu tej czynności otrzymasz potwierdzenie zamówienia na e-mail. Należy pamiętać, że nie jest to ostateczne potwierdzenie zamówienia. Otrzymasz również unikalny link, dzięki któremu sprawdzisz status swojego zamówienia, w tym przewidywane terminy dostawy. Po zatwierdzeniu płatności i zarejestrowaniu zamówienia w naszym magazynie otrzymasz ostateczne potwierdzenie e-mailem zawierające osobisty numer do śledzenia, którego możesz użyć do namierzenia swojego zamówienia, a także końcową fakturę. Skisport.pl potrąca kwotę za zakup dopiero wtedy, gdy przedmiot opuści nasz magazyn.
Jeśli masz dodatkowe pytania dotyczące zakupu towarów na Skisport.pl lub potrzebujesz osobistej obsługi i wskazówek, skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem +45 8730 0634w dni powszednie od 08:00 do 16:00 lub napisz na adres info@skisport.pl – chętnie pomożemy. Możesz również przeczytać nasze FAQ, gdzie znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Płatność
Na Skisport.pl akceptujemy płatności za pośrednictwem VISA, VISA Electron, Mastercard, Maestro, JCB i American Express. Twoja płatność nie zostanie pobrana z Twojego konta, dopóki Twoje zamówienie nie opuści naszego magazynu. Wszystkie ceny na Skisport.pl są podane w PLN i zawierają 23% duńskiego podatku VAT. W przypadku płatności kartą kredytową zarezerwowana kwota zostanie pobrana z konta użytkownika w ciągu 2 dni roboczych.
Akceptujemy również PayPal.
Polityka prywatności
W Skisport.pl gromadzimy i wykorzystujemy różne informacje o Tobie w związku z zakupem u nas. Poniżej znajdziesz naszą Politykę prywatności, z którą możesz się zapoznać, jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym, dlaczego i jak bezpiecznie przetwarzamy Twoje dane osobowe.
Tutaj możesz zobaczyć, w jaki sposób Skisport.pl przestrzega przepisów Persondataloven (duńskiego prawa o ochronie prywatności) od dnia 24 maja 2018 r.
Skisport.pl używa plików cookies w celu optymalizacji strony internetowej i jej funkcjonalności, a tym samym ułatwienia Państwu wizyty.
Możesz usunąć pliki cookie ze swojego komputera w dowolnym momencie, w zależności od przeglądarki.
Statystyki dziennika logowania
Używamy systemu logowania do zbierania informacji, które dają nam statystyczny obraz tego, ilu mamy odwiedzających, skąd pochodzą, jakie strony przeglądają itp. Informacje te są wykorzystywane wyłącznie do optymalizacji Skisport.pl.
Warunki handlowe
Dostarczamy na terenie całej Polski i o ile nie wybrałeś/-aś inaczej, wysyłamy zamówienia za pośrednictwem DPD, a przy zakupach powyżej 499 PLN dostawa jest bezpłatna.
Przewidywany czas dostawy, jeśli produkt znajduje się w magazynie w żądanym kolorze/wariancie, to zazwyczaj 2-5 dni robocze. Zlecenia specjalne mogą wydłużyć czas doręczenia – informacje o przewidywanym czasie produkcji znajdziesz w poszczególnych opisach produktów. Zawsze możesz sprawdzić status swojego zamówienia, korzystając z linku otrzymanego po jego złożeniu. Podczas składania zamówienia podamy szacowaną datę dostawy, a Jeśli z jakiegokolwiek powodu termin ten nie może zostać dotrzymany, skontaktujemy się z Tobą.
Skisport.pl nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia spowodowane przez firmy przewozowe. Większość naszych towarów wysyłamy paczkami pocztowymi. Umożliwia to śledzenie przesyłek w przypadku pojawienia się problemów lub opóźnień. Niektóre produkty – ze względu na swój rozmiar, wagę lub kruchość – wysyłane są na drewnianych paletach.
Prosimy o sprawdzenie zawartości paczki zaraz po jej otrzymaniu, przed zainstalowaniem produktu. Upewnij się, że otrzymałeś/-aś właściwy produkt, nieuszkodzony i że niczego nie brakuje w przesyłce. Jeśli nie zgłosisz wady/uszkodzenia w rozsądnym czasie (dwa dni) po dostawie, Skisport.pl nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody.
Jeśli przesyłka i/lub jej zawartość są uszkodzone przy odbiorze, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta. Zostaniesz tam przeprowadzony przez szereg kroków, w tym załączenie szeregu zdjęć (zarówno zewnętrznego, jak i wewnętrznego opakowania - w tym etykiety wysyłkowej - a także samego uszkodzenia). Twoja skarga zostanie następnie rozpatrzona przez nasz dział obsługi klienta. Dołożymy wszelkich starań, aby zrobić to tak szybko, jak to możliwe.
Towar pakujemy zawsze z najwyższą starannością, aby zminimalizować ryzyko uszkodzenia przesyłki.
W przypadku nieodpowiedniego przestrzegania zasad zastosowanie mogą mieć przepisy Købeloven duńskiej Ustawy o zakupach (§8, ust. 1, nr 14).
Gwarancja ceny
W Skisport.pl staramy się zapewnić najlepszą cenę na wszystkie przedmioty, które znajdziesz w naszej szerokiej ofercie.
Aby zapewnić uczciwe porównanie, dopasowana cena musi spełniać te proste wymagania zanim skontaktujesz się z nami:
- Produkt musi być dostępny w magazynie/może zostać dostarczony ze sklepu, w którym znalazłeś/-aś go w tańszej cenie, w takim samym rozmiarze i kolorze, jak chcesz. - Cena do porównania musi być ceną całkowitą, wliczając wysyłkę i podatek VAT. - Gwarancja ceny obejmuje wyłącznie towary objęte duńskimi przepisami dotyczącymi podatku VAT, ceł, gwarancji i ochrony konsumentów. - Musi istnieć dokumentacja zawierająca znalezione miejsce zakupu przedmiotu oraz jego cenę (w tym duński podatek VAT). Dokumentacja może mieć formę linku, zdjęcia reklamy fizycznej itp. (Zastrzegamy sobie prawo do odrzucenia materiałów, które można edytować/dostosowywać, takich jak e-maile lub np. oferty ustne). - Artykuły kupowane na Skisport.pl obejmują dostawę i źródła światła, dlatego zawsze dopasowujemy cenę produktu z wyłączeniem wysyłki, a także żarówki, jeśli płacone są osobno. - Dopasowujemy ofertę, którą znalazłeś/-aś w innym sklepie. Jeśli ta oferta wymaga odebrania przedmiotu, dobierzemy cenę przy odbiorze osobistym, a jeśli cena dotyczy produktu z dostawą, dostosujemy cenę wliczając koszty wysyłki. - Gwarancja ceny dotyczy towarów, które są rzeczywiście dostępne, a więc nie dla ofert w kolejce, ofert łączonych/sprzedaży wiązanej i/lub dla ofert z ograniczoną liczbą/czasem, np. 1 szt. na klienta itp. Gwarancja ceny nie ma zastosowania do ofert wymagających członkostwa, takich jak stowarzyszenie zakupowe lub jakiejkolwiek formy płatności w celu uzyskania dostępu do oferty. - Produkt musi być objęty duńskim prawem reklamacyjnym, cłem i podatkiem VAT. - Gwarancja ceny obowiązuje 14 dni po zakupie. - Nie dotyczy, jeśli przedmiot jest zamówiony specjalnie dla Ciebie lub nie znajduje się w naszym standardowym wyborze. - Gwarancja ceny nie łączy się z innymi kodami rabatowymi
UWAGA! Zastrzegamy sobie prawo do próby zakupu przedmiotu, dzięki czemu uzyskamy pewność, że wszystkie powyższe warunki zostały zachowane.
Jeśli w ciągu 7 dni od wysłania przedmiotu okaże się, że przedmiot jest tańszy zgodnie z powyższymi kryteriami, możesz otrzymać zwrot różnicy. Wystarczy, że skontaktujesz się z obsługą klienta Skisport, a my zorganizujemy to za Ciebie.
Skontaktuj się z nami pod adresem info@skisport.pl, telefonicznie pod numerem +45 8730 0634 w dni powszednie między 8.30 a 16 lub za pośrednictwem naszego czatu.
Polityka zwrotów
W Skisport.pl zapewniamy 14-dniowe pełne prawo do zwrotu, ważne od dnia otrzymania towaru. Aby dokonać zwrotu wystarczy skorzystać z unikalnego linku, który wysłaliśmy do Ciebie w związku ze złożeniem u nas zamówienia. Tam znajdziesz formularz zwrotu, który wypełnij zgodnie z instrukcjami. Wkrótce otrzymasz etykietę zwrotną, która zostanie odliczona od kwoty Twojego zwrotu. Należy pamiętać, że rabat na zestaw nie ma zastosowania, jeśli zwracana jest tylko część zestawu.
Prosimy pamiętać o odesłaniu towaru w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu. Unikaj pisania na opakowaniu i niepotrzebnego używania taśmy i zawsze odbierz pokwitowanie przesyłki zwrotnej.
Jedyny koszt, jaki ponosisz, gdy zwracasz paczkę, to opłata pocztowa za odesłanie zamówienia do nas.
Niewłaściwe lub niedokładne zapakowanie może skutkować uszkodzeniem przesyłki, a w konsekwencji odrzuceniem reklamacji, więc zachowaj ostrożność. Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące wysyłki, skontaktuj się z nami.
Twoje zamówienie musi zostać nam zwrócone bez zbędnej zwłoki, najlepiej nie później niż 14 dni po poinformowaniu nas o chęci anulowania zakupu.
Ponosisz ryzyko związane z dostawą przedmiotu, a po zwrocie odpowiadasz za prawidłowe zapakowanie przedmiotu.
Jesteś również odpowiedzialny/-a za produkt od momentu przyjęcia przesyłki. Jeśli został zainstalowany/zamontowany lub jeśli występuje jakiekolwiek zużycie lub uszkodzenie, zastrzegamy sobie prawo do odmowy zwrotu.
Towar wyślij na adres: Skisport.pl Damvej 114 8471 Sabro Dania
Skisport.pl zaleca, aby przedmiot został zwrócony jako przesyłka pocztowa. Ułatwia to śledzenie paczki i sprawdzenie, czy została ona do nas dostarczona. Ponadto masz możliwość zażądania przesyłki, jeśli dostawa nie została zrealizowana.
Uwaga! Paczkę należy zwrócić na adres Skisport.pl - paczki wysłane do paczkomatu lub na pocztę, nie zostaną odebrane.
W pewnych sytuacjach – takich jak szczególnie duże, ciężkie lub niewygodne produkty lub duże ilości zamówień – paczka pocztowa nie jest najlepszym wyborem. W takim przypadku możesz skontaktować się z nami w sprawie innych naszych partnerów wysyłkowych i szacunkowych cen. Przedmioty zwrócone za pobraniem lub wysłane bez opłaty pocztowej zostaną przez nas odrzucone.
Gdy otrzymamy produkt i zatwierdzimy zwrot, zwrócimy koszty zakupu tak szybko, jak to możliwe, zgodnie z Forbrugeraftaleloven ("Prawo umów konsumenckich" w Danii) §21, części 3 i 4. Zwracamy pieniądze tylko na konto lub kartę, za pomocą których towar został zakupiony. Ma to na celu uniknięcie nielegalnego wykorzystania skradzionych kart kredytowych/debetowych. Jeśli otrzymałeś/-aś przedmiot w prezencie, a tym samym nie jesteś posiadaczem karty użytej do pierwotnego zamówienia, istnieje możliwość przelania pieniędzy na inny numer konta. W takich przypadkach pamiętaj o załączeniu faktury i numeru konta do przelewu bankowego. I pamiętaj, aby zachować potwierdzenie nadania jako dowód, że przedmiot został wysłany.
Dowiedz się więcej o zwrocie pieniędzy tutaj
Skargi
Nowy system skarg obejmuje wszystkie skargi konsumentów dotyczące zakupów towarów i usług dokonywanych online w UE.
Oznacza to, że masz teraz możliwość złożenia zażalenia bezpośrednio w europejskim sklepie internetowym, w którym kupiłeś produkt lub usługę, która nie spełniła oczekiwań.
Nowy system reklamacji działa w taki sposób, że konsumenci składają swoje skargi bezpośrednio na stronie ODR, po czym są one automatycznie tłumaczone na aktualny język i przekazywane do odpowiedniego sklepu internetowego. Ma on wtedy możliwość naciśnięcia zielonego lub czerwonego przycisku, w zależności od tego, czy akceptuje zażalenie, czy nie.
Zielony przycisk wysyła wniosek do lokalnej dla sklepu komisji skarg konsumenckich poza systemem sądowym, jaki mamy w Danii, m.in. Radą Reklamacji Ubezpieczeniowych oraz Radą Reklamacji Telekomunikacyjnych.
Jeśli jednak firma naciśnie czerwony przycisk, reklamacja zostanie odrzucona, a konsument musi, tak jak dawniej, skontaktować się z lokalnymi duńskimi komisjami reklamacyjnymi lub Consumer Europe w staromodny sposób za pomocą e-maili lub telefonicznie i długo oczekiwać na decyzję.
Jeśli jako nasz klient chcesz złożyć skargę na zakup bezpośrednio u nas, możesz skontaktować się z Rasmus Skov z Skisport.pl.
Jeśli mieszkasz w kraju UE innym niż Dania, możesz złożyć skargę na internetowym portalu skarg Komisji UE tutaj
Utrata wartości
Kiedy konsument używa produktu, to traci on na wartości.
Jeśli używasz produktu w sposób wykraczający poza to, co jest normalnie akceptowane, a jego wartość uległa obniżeniu, Skisport.pl ma prawo do zmniejszenia kwoty zwracanej po odesłaniu produktu. Amortyzacja obliczana jest jako różnica między ceną sprzedaży produktu a jego ceną rynkową w przypadku sprzedaży po zwrocie.
Cena rynkowa to wartość produktu w zwykłej transakcji detalicznej między naszym sklepem internetowym a konsumentem, a nie między naszym sklepem internetowym a innym sklepem internetowym lub między dwoma konsumentami.
W niektórych sytuacjach korzystanie z produktu powoduje, że nie można go już odsprzedać. W takim przypadku stracisz prawo do zwrotu pieniędzy za jego odesłanie.
Opakowanie może odgrywać rolę w obniżaniu wartości produktu. Otwarte, uszkodzone lub zgubione pudełko może obniżyć cenę. Jeśli stan kartonu wpłynie na dalszą sprzedaż produktu, koszt nowego opakowania zostanie odjęty od zwrotu.
Dowiedz się więcej o zwracaniu przedmiotów tutaj
Reklamacje
Wszystkie towary objęte są przepisami Købelovens (Prawo Zakupów) dotyczącymi 24-miesięcznego prawa do roszczenia. To prawo oznacza, że możesz reklamować wszelkie wady powstałe w ciągu 24 miesięcy od daty zakupu.
Prawo do reklamacji nie przysługuje, gdy uszkodzenie powstało w wyniku niewłaściwego użytkowania, braku konserwacji lub codziennego zużycia.
W przypadku reklamacji, wad i usterek lub w przypadku braku dostawy prosimy o skorzystanie z linku, który wysłaliśmy podczas składania u nas zamówienia.
Możesz przeczytać więcej o reklamacjach i gdzie znaleźć link do zamówienia tutaj
Jeśli masz pytania na ten temat, skontaktuj się z obsługą klienta pod numerem tel. +45 8730 0634 lub adresem e-mail info@skisport.pl. Zwracamy rozsądne koszty wysyłki w przypadku uzasadnionego roszczenia. W przypadku reklamacji płacimy za przesyłkę zwrotną, dlatego prosimy o niewysyłanie zwrotów do czasu rozpatrzenia reklamacji.
Produkt odeślij na adres: Skisport.pl Damvej 114 8471 Sabro Dania
Odpowiedzialność
Skisport.pl nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek błędy i/lub pominięcia na tej stronie internetowej, wyprzedane produkty, zmiany w dostawie dokonywane przez naszych dostawców lub opóźnienia pozostające poza naszą kontrolą.
Zastrzegamy sobie prawo do zmiany informacji, cen i opisów wszelkich produktów w dowolnym czasie i bez uprzedzenia.
Może to wiązać się z opłatą za zwrot lub anulowanie wyprodukowanego przedmiotu wykonanego na specjalne zamówienie. Opłata może się różnić w zależności od produktu i dostawcy.
Zastrzegamy sobie również prawo do odrzucenia zamówień, w których rabaty ilościowe i indywidualne kody rabatowe są stosowane łącznie.
Informacje kontaktowe: ePortaler ApS Damvej 114 8471 Sabro, Dania E-mail: info@skisport.pl Nr CVR: DK36054387
Niniejsze warunki stanowią ogólny standard i wraz z innymi duńskimi przepisami regulują warunki zakupu.
Nasi klienci nas kochają Ponad 500 000 klientów od 2003 roku.