Scott Faze II LS, gogle narciarskie, czarny

469 PLN
BLACK FRIDAY
Scott
Fotochromatyczne gogle z dobr? wentylacj?. Medium to Large fit. Czytaj więcej

Scott Faze II LS, gogle narciarskie, bia?y
Scott Faze II LS, gogle narciarskie, czarny/bia?y
Scott Faze II LS, gogle narciarskie, bia?y/czarny
Scott Faze II LS, gogle narciarskie, bia?y/jasnoró?owy
  •  Gwarancja ceny
  •  Dostawa w ciągu 3-5 dni roboczych
  •  Darmowa dostawa od 499 zł

Nasi klienci nas kochają
    
Ponad 500 000 klientów od 2003 roku.

Scott Faze II LS, gogle narciarskie, czarny

Scott Faze II LS to uniwersalne gogle dla twarzy ?rednich i du?ych. Soczewka fotochromatyczna AMP bronze chrome (kategoria 1–3) automatycznie dostosowuje si? do warunków ?wietlnych – od pochmurnej pogody po s?o?ce.

Technologia SCOTT AMP LS zwi?ksza kontrast i poprawia postrzeganie g??bi. System wentylacji ACS Air Control oraz pow?oka NoFog ograniczaj? parowanie i zapewniaj? ?wie?o??.

Dwuwarstwowa pianka dopasowuje si? do twarzy, a silikonowy pasek stabilizuje gogle nawet na kasku. Idealne rozwi?zanie na ca?y dzie? na stoku.

Specyfikacja
Pasuje na twarze medium–large
Dwuwarstwowa formowana pianka
Silikonowy pasek z antypo?lizgiem
100% ochrona UV
ACS Air Control System
Pow?oka przeciwmgielna NoFog
Technologia soczewek SCOTT AMP LS
Soczewka fotochromatyczna (kategoria 1–3), AMP bronze chrome

Dostawa

Wysyłamy paczki za pośrednictwem firmy DPD.

Jeśli zamówisz przed godziną 18:00 w dni robocze, wysyłka nastąpi tego samego dnia, a Twoja paczka zazwyczaj dotrze w ciągu 2-4 dni roboczych.

Dla zamówień powyżej 499 PLN dostawa jest darmowa. W przypadku zamówień poniżej tej kwoty koszt dostawy do paczkomatu wynosi tylko 29 PLN.

Zwroty

Oto jak łatwo zwrócić paczkę do nas.

Jeśli żałujesz swojego zakupu, masz 14-dniowy okres na zwrot zgodnie z duńskim prawem. Upewnij się, że dołączysz numer zamówienia do paczki podczas zwracania.

Aby uzyskać etykietę zwrotną, kliknij tutaj: Znajdź etykietę zwrotną.

Koszt etykiety zwrotnej wynosi 29 PLN, który zostanie potrącony od kwoty zwracanych przedmiotów.

Prezenty świąteczne można zwracać do 5 stycznia.
Oferujemy gwarancję najniższej ceny na cały nasz asortyment, w tym również na ten produkt!

Zależy nam na tym, aby nasi klienci zawsze byli zadowoleni z zakupów u nas. Dlatego oferujemy konkurencyjne ceny, szybką dostawę oraz wyjątkowe doświadczenie obsługi klienta. Nasz robot cenowy monitoruje sklepy konkurencyjne zarówno w kraju, jak i za granicą, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Dzięki temu zawsze możemy dopasować ceny i zapewnić najlepszą ofertę.

Jeśli zdarzy się, że nasz robot cenowy przeoczył produkt dostępny gdzie indziej taniej, z przyjemnością dopasujemy cenę. Dokonujemy tego na podstawie całkowitej ceny produktu, którą znajdziesz w innym sklepie, wliczając w to koszty wysyłki.

Jak skorzystać z naszej gwarancji najniższej ceny:
Skontaktuj się z nami mailowo na info@skisport.pl lub zadzwoń pod numer +45 29 40 68 13.

Jeśli nasz dział obsługi klienta jest zamknięty, możesz także złożyć zamówienie na produkt i w polu komentarza wpisać "Gwarancja najniższej ceny + link do innego sklepu". Postaramy się zapewnić Ci produkt w odpowiedniej cenie, obciążając tylko za jego wartość.

Warunki:
Aby skorzystać z gwarancji najniższej ceny, należy spełnić kilka prostych warunków:

- Cena do porównania musi obejmować całkowity koszt produktu, w tym koszty wysyłki, duński VAT oraz ewentualne opłaty celne.
- Produkt musi być dostępny w innym sklepie w takim samym kolorze i rozmiarze.
Poznaj nas lepiej:

SkiSport to skandynawska firma, która swoje początki datuje na rok 2003, kiedy to otworzyliśmy nasz pierwszy sklep internetowy. Przez lata obsłużyliśmy ponad 500 000 klientów.

Dążymy do bycia liderem w sprzęcie narciarskim oraz odzieży outdoorowej, dlatego zawsze staramy się zapewniać doskonałą obsługę klienta oraz oferować dobre i przystępne cenowo produkty.

Obecnie nasz zespół liczy około 20 entuzjastów zimowych sportów.

Obsługa klienta Skisport.pl

Potrzebujesz wskazówek?

 info@skisport.pl
Przejdź do góry

Nasi klienci nas kochają
    
Ponad 500 000 klientów od 2003 roku.